הובלות - משרדים
3 טיפים חשובים - לפני הכל
1. בהובלת משרד מומלץ ביותר לבקש ביקור מוקדם מהמוביל. כך תוכלו להתרשם מהעסק לפניו אתם עומדים להפקיד את רכושכם. בנוסף הצעת המחיר מחייבת ומונעת אי הבנות במשך ההובלה.
2. וודאו שיש בידכם הזמנה חתומה ליום ההובלה - ובה מצוינים פרטי ההובלה כפי שסוכם, ותנאי התשלום.
3. מומלץ לעשות GOOGLE על העסק איתו אתם שוקלים לעשות את הובלת המשרד, כך תוכלו לקבל הצצה אל מאחורי הקלעים.
הובלת משרד דורשת מקצועיות ספציפית, הן ברמה המקצועית, והן ברמה התכנונית. הננו מודעים לצורך המיידי בחזרה מהירה ככל האפשר - לפעולה תקינה של המשרד באתר החדש.
אנו קשובים קודם כל לצרכים שלכם. במקביל נשמח להדריך את הצוות או נציגו בשיטת הפעולה, עליה נחליט ע"פ בקשתכם, כך שאתם תהיו מוכנים ליום ההעברה - בצורה הטובה ביותר.
ניסיון רב שנים מעניק לכם הרגשת ביטחון לצד מצוינות מקצועית. הרכב צוות ההובלה מותאם לגודל המשרד ודרישותיו. לעיתים קרובות, הובלת משרד, כרוכה בעבודת נגרות, כגון פירוק והרכבת שולחנות/ ארונות/ ויטרינות/ עמדות קבלה/ טלפניות וכדומה.
המלצתנו היא לא להתפשר ולדרוש עבודת נגרות של בעל מקצוע!
שירות שכמובן נשמח להציע בהתאם לדרישתכם. אנו מציעים הספקת קרטונים להובלת משרד, בקרטונים חדשים, המתאימים במיוחד לתכולה משרדית -(בעלי דופן כפולה). כמובן שניתן לקבל כל מידת קרטון לפי מפרט מוקדם.
כלי העבודה העומדים לרשותנו: עגלות סבל, עגלות משטח 4 גלגלים – (נפוץ בשימוש במבנים עם מעליות), סבליקה (מנשא לגב).